Nie można edytować opinii, która została już dodana pod danym lokalem. Aby usunąć dodaną opinię i dodać nową, należy się skontaktować z działem Obsługi Serwisu.
2. Co zrobić w przypadku, gdy przesłana opinia dotyczy niewłaściwego miejsca?
W tym przypadku należy skontaktować się z działem obsługi Serwisu podając dokładne miejsce zamieszczenia opinii oraz dokładne właściwe miejsce, w którym powinna być zamieszczona.
3. Czy pracownicy serwisu “doRestauracji.pl” sprawdzają dodawane opinie przed ich opublikowaniem?
Każda nowa opinia musi zostać zaakceptowana przez pracownika Serwisu. Jeżeli nasi pracownicy uznają, że opinia jest niewłaściwa, niezgodna z regulaminem i ogólnymi zasadami, nie zostanie ona opublikowana na łamach naszego Serwisu. W przypadku niewielkich błędów, które można naprawić, nasi pracownicy skierują prośbę do opiniodawcy o ich poprawienie.
4. Jak mogę rozwiązać problem techniczny?
W przypadku pojawienia się problemów technicznych związanych z użytkowaniem naszego Serwisu przede wszystkim należy sprawdzić, czy problem pojawi się również w przypadku odświeżenia strony w przeglądarce, po ponownym otwarciu przeglądarki, po otwarciu strony Serwisu w innej przeglądarce. Jeżeli nadal występują problemy techniczne, należy niezwłocznie skontaktować się z działem technicznym naszego Serwisu opisując w miarę możliwości jak najdokładniej pojawiający się problem, miejsce jego występowania itp.
5. Jakie fotografie mogę dodać do Serwisu?
Wszystkie przesyłane zdjęcia muszą spełniać następujące wymogi:
Nie mogą zawierać niewłaściwych treści.
Muszą być oryginalne -- zdjęcia nie mogą pochodzić z innych źródeł. Zdjęcia nie mogą naruszać praw autorskich, znaków towarowych ani innych praw własności.
Być przydatne dla innych - nie należy zamieszczać zdjęć, które nie mają związku z lokalami gastronomicznymi.
Być pozbawione treści reklamowych -- zabrania się przesyłania zdjęć zawierających logotypy, tytuły, nazwy marek, materiały promocyjne oraz inne treści reklamowe.
Rozmiar jednego zdjęcia nie może przekroczyć 1 MB. Zdjęcia powyżej 1 MB należy przesyłać pojedynczo za pomocą adresu e-mail. Wszystkie przesyłane zdjęcia muszą być zapisane w formacie *.jpg.
Zdjęcia nie mogą być poddane wcześniejszej obróbce, która będzie przedstawiała obiekt w sposób niezgodny z rzeczywistością.
Zdjęcia rozmazane, ciemne lub z innymi wadami nie będą publikowane. Nie będą również akceptowane zdjęcia odwrócone. Przed wysłaniem zdjęcia należy odpowiednio odwrócić.
6. Jak usunąć swoje konto?
W celu usunięcia swojego konta w naszym Serwisie, prosimy o kontakt z obsługą Serwisu poprzez formularz kontaktowy lub e-mail. Będziemy wdzięczni za krótką informację co było powodem podjęcia takiej decyzji.
7. Czy mogę zamieścić reklamę swojego lokalu gastronomicznego? Gdzie jest to możliwe oraz ile to kosztuje?
Aby wyróżnić swój lokal w naszym Serwisie należy się skontaktować z działem reklamy Serwisu , przesyłając e-mail . Nasz dział reklamy w przeciągu 3 dni roboczych przygotuje Państwu indywidualną ofertę reklamową na podstawie przedstawionych przez Państwa wymagań i środków przeznaczonych na ten cel.
8. Mam pytanie, problem, propozycję… Z kim mogę porozmawiać?
W tym przypadku należy skorzystać z formularza kontaktowego, w którym należy przedstawić swoje zapytanie bądź problem. Jeżeli sprawa nie może zostać rozwiązana przez internet, prosimy o pozostawienie kontaktu telefonicznego do siebie - oddzwonimy.